Mert Yazıcıoğlu, Sezon Finalinden Sonra Kerem Bürsin ile Tatilde ‘Kızıl Goncalar’ dizisi, 19. bölümüyle sezon finali yaparak izleyicilere veda etti. Dizide ‘Cüneyd’ karakterine hayat veren Mert Yazıcıoğlu, sezon finalinin ardından yakın arkadaşı Kerem Bürsin ile tekne tatiline çıktı. İkili, teknede güneşin ve denizin tadını çıkarırken çektikleri fotoğrafı sosyal medyada paylaştı. Bu poz, kısa sürede binlerce…
‘Kızıl Goncalar’ dizisi, 19. bölümüyle sezon finali yaparak izleyicilere veda etti. Dizide ‘Cüneyd’ karakterine hayat veren Mert Yazıcıoğlu, sezon finalinin ardından yakın arkadaşı Kerem Bürsin ile tekne tatiline çıktı.
İkili, teknede güneşin ve denizin tadını çıkarırken çektikleri fotoğrafı sosyal medyada paylaştı. Bu poz, kısa sürede binlerce beğeni aldı.
Geçmiş günlerde yaptığı açıklamada dizi için uzattığı sakallarına alıştığını ve kesmeyeceğini belirten Mert Yazıcıoğlu, hayranlarını bu sürpriz kararına hazırlamış oldu.
Reklam & İş Birliği: [email protected]