İLKE Vakfı, Sivil Toplumun Kapasitesini Yerelde Güçlendiriyor T.C. İçişleri Bakanlığı Sivil Toplum İlişkiler Genel Müdürlüğü desteğiyle İLKE Vakfı tarafından yürütülen Kurumsal Gelişim Eğitim Programı (KGEP), bu yıl Gaziantep’te gerçekleştiriliyor. 28–30 Kasım 2025 tarihlerinde İstasyon Gaziantep’te düzenlenecek program, sivil toplum kuruluşlarının kurumsal kapasitelerini artırmayı ve yerelde daha sürdürülebilir yapılar oluşturmalarına katkı sunmayı amaçlıyor. Sivil toplum için…
İLKE Vakfı, Sivil Toplumun Kapasitesini Yerelde Güçlendiriyor
T.C. İçişleri Bakanlığı Sivil Toplum İlişkiler Genel Müdürlüğü desteğiyle İLKE Vakfı tarafından yürütülen Kurumsal Gelişim Eğitim Programı (KGEP), bu yıl Gaziantep’te gerçekleştiriliyor.
28–30 Kasım 2025 tarihlerinde İstasyon Gaziantep’te düzenlenecek program, sivil toplum kuruluşlarının kurumsal kapasitelerini artırmayı ve yerelde daha sürdürülebilir yapılar oluşturmalarına katkı sunmayı amaçlıyor.
Sivil toplum için ücretsiz kapasite geliştirme eğitimi
Üç gün sürecek bu kapsamlı eğitim programı, yerel STK temsilcileri, gönüllüler ve dernek yöneticilerine yönelik olarak tamamen ücretsiz sunulacak. Katılımcılar,
başlıklarında bilgi ve becerilerini geliştirme fırsatı bulacak.
Kontenjan sınırlı: Sadece 35 kişi
Programdan en yüksek verimin alınabilmesi amacıyla katılımcı sayısı 35 kişiyle sınırlandırıldı. Tüm derslerin birbirini tamamlayacak şekilde tasarlandığı eğitimlerde, katılımcıların beş başlıktan en az dördüne katılması bekleniyor.
Programı başarıyla tamamlayan katılımcılara katılım belgesi verilecek.
Türkiye genelinde sivil toplumun dayanışma gücü artıyor
İLKE Vakfı, 2016 yılından bu yana yürüttüğü Kurumsal Gelişim Eğitim Programı aracılığıyla Türkiye’nin dört bir yanında faaliyet gösteren sivil toplum kuruluşlarının kurumsallaşma, etki artırma ve dayanışma kapasitelerini güçlendirmeye devam ediyor.
Gaziantep’te düzenlenecek yeni dönem, bölgedeki sivil toplum aktörlerinin bilgi, deneyim ve iş birliği imkanlarını zenginleştirmeyi hedefliyor.
Reklam & İş Birliği: [email protected]